Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü

Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü
Gsm baz istasyonlarının evinizdeki ,iş yerinizdeki etkisini profesyonel şekilde ölçüyoruz. Telefon: 216 415 80 87 Web: http://www.demosmuhendislik.com

Demos - RFS

Demos - RFS
RFS rf kablo, jumper, konnektor, arastor, mcm Demos ile Türkiye'de

20 Haziran 2007 Çarşamba

Mühendislik eğitimi için hangi üniversiteye gitmeli?

Marmara Üniversitesi'nde yüksek lisans araştırmalarımdan birinde 229 işverene hangi devlet üniversitelerinden mezun mühendisleri öncelikli olarak işe almak istediklerini sordum. Sonuç mühendislik eğitimi açısından İTÜ, Türkiye'nin en iyi üniversitesidir.


Siz de yorum kısmında kendi listenizi yapın.


1. İTÜ

2. ODTÜ

3.Yıldız Teknik

4.Boğaziçi

5.Sakarya Üni.

6.KATÜ

7.Kocaeli Üni.



"Az ve Öz"

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi böyle bir sıralamanın mantıklı ve doğru olması için tüm üniversitelerde eşit şekilde zaman geçirmiş olmanız gerekir, aksi takdirde, yani "İTÜ'de okuyorum ama diğerlerini de şöyle şöyle duydum" şeklindeki bir araştırma mantıksız olur ve gerçeği yansıtmaz.

Adsız dedi ki...

Bu sıralama İstanbul'da organize sanayi bölgesindeki imalathane ve fabrika yöneticilerinin cevapları doğrultusunda oluşturulduç

Adsız dedi ki...

ben de mühendisim ve günümüzde bu şekilde bir sıralamadan ziyade insanın kendisine bağlı olduğunu düşünüyorum. gazi üniversitesi mezunuyum. diğer üniversiteleri bilemem ama aldığım eğitimin çok iyi olduğunu düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Yayınlanan makale sayısı denen bişi var, yurtdışındaki üniversiteler ile akredite bölüm sayısı diye bişi var. Bunlar dururken gidip de "organiza sanayi bölgesinde araştırma yaptım ben en iyisi İTÜ'ymüş" demek ne kadar mantıklı acep?

Adsız dedi ki...

KTÜ ilk 3 e giremesede,çok iyi bir eğitim sergiliyor.trabzon değilde büyük şehirlerde olmak gibi bir avantajı olsa çok daha iyi yerlere gelebilir.

arda dedi ki...

tamammen saçmalık aselsan isminde büyük bi kuruluş ilk 10 üniversitenin öğrencilerini tercih ediyor.bu saçmalıklar ben liseden beri vardı.heralde bazı insanlar bir takım şeyleri değiştirmek ve kabul etmemek için kendini zorluyor.