Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü

Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü
Gsm baz istasyonlarının evinizdeki ,iş yerinizdeki etkisini profesyonel şekilde ölçüyoruz. Telefon: 216 415 80 87 Web: http://www.demosmuhendislik.com

Demos - RFS

Demos - RFS
RFS rf kablo, jumper, konnektor, arastor, mcm Demos ile Türkiye'de

11 Eylül 2007 Salı

Burak Bora Anadolu Lisesi

Burak Bora Anadolu Lisesi, 7 yılımı geçirdiğim okulumun anlamı benim için çok fazla. Eğitim-Öğretim hayatımı göz önünde geçirince ilk aklıma gelen Burak Bora oluyor, etkisi üniversitenin bile önüne geçiyor. 7 yıl aynı sırayı paylaştığım arkadaşlarım, orjinal hocalarımız hepsini özlüyorum. Hala hazırlık sınıfındayken yaşadığım bunalımlı günler aklıma gelir. İngilizceden sürekli "1" alırdım. En mutlu olduğum an okuldan çıktığım andı benim için. Servisteyken uzun uzun E-5'e bakar ve 7 sene bu işkenceye nasıl katlanacağımı düşünürdüm. Ama herşey hazırlıktan sonra değişmişti. Dersler daha ılımlı olunca, arkadaşlık bağları fazlasıyla gelişmişti. Sonuçta 7 sene geldi geçti.



Burak Bora Anadolu Lisesi'nde en komik hocamız Oral Dabakoğlu'ydu. Sözleri, duruşu ile sınıfı kırıp geçiren iyi niyetli hocamızdan bazı alıntılar şu şekilde:

- kaldırırım 3 kişiyi, bölerim tahtayı 5'e, sorarım 7 soru.
- çocuklar bakın artık siz çocuk değilsiniz.
- biraz önce belirsizliklerden söz edeceğiz.
- sözlü olarak tahtaya çiz.
- tutahları kapayalım.
- parabolün kollarını öteliyürüz bir eşya taşırcasına.
- gün gündür, dakka dakkadır.
- koyun koyun bacağından, keçi keçi bacağından.
- herkes içinde tutsun.
- her inişin yolu çıkıştır.
- kulaklarımızı kapatalım!
- öğrenci ya olduğu gibi ya göründüğü gibi birini seçmeli.
- ya olduğun gibi görün ya da gülünç hareketler yapma.
- cevabını yazma, çözümünü yaz.
- bu "sin h" öyle bir "h" ki... eveeet.
- ha sen beni taşımazsan ben seni taşımazsam olmaz.
- bundan şikayetçi değilim, şundan tereddüt ediyorum.
- eveeet, indirdim dikimi.
- gevezeliği bırakmayın.
- sakınlıkla böyle yapmayın.
- çok kolaycık bir soru.
- (sınav kağıtlarını) verin önden arkadan.
- şu sınıfta artık seviyeli konuşma yapayım.

Kaynak: Ekşisözlük

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu


"Az ve Öz"

Hiç yorum yok: