Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü

Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü
Gsm baz istasyonlarının evinizdeki ,iş yerinizdeki etkisini profesyonel şekilde ölçüyoruz. Telefon: 216 415 80 87 Web: http://www.demosmuhendislik.com

Demos - RFS

Demos - RFS
RFS rf kablo, jumper, konnektor, arastor, mcm Demos ile Türkiye'de

13 Eylül 2007 Perşembe

Televizyonun itici kadın yüzleri

Bugün grip olduğum için işe gidemedim. Yatağa uzanıp dinlenirken biraz da televizyon izleyeyim dedim. Astronomik maaşlar alan kadın programı sunucularına denk geldim. Mesela Esra Ceyhan'ı gördüm, keşke görmez olaydım. Esra Ceyhan; devletin, hukunun aksayan yönlerinden bahseden birisi olsun hemen susturuyor. Sanki devlet memuru gibi bir kadın, bu kadar kısıtlı düşünceleri olan biri kocasının torpili ile midir nedir almış mikrofonu eline herkes ders verir havalarında. Bu kadar gereksiz sözler edip televizyon karşısındakilerin resmen vaktini çalan bir kadın ve de program olamaz heralde dedim... Ama tek fuzuli neşriyat Esra Ceyhan değilmiş, bir de Şenay Düdek var, magazin dünyasının her haberi onda. Her şarkıcı, türkücü Şenay Düdek'in arkadaşıymış, hepsinin de özel hayatını biliyor. Bu insanlar yaptıkları işi de bir ciddiye alıyorlar ki gel de şaşma. Sanki insanlık için bir şeyler üretiyorlarmış gibi bir halleri var.


Dünya popüler kültürün etkisi altında... Üreten değil sömüren değerli. Bu tarz boş insanlara para kazandırıyoruz ya esas bizlere yazıklar olsun!

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu


"Az ve Öz"

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu itici kadın yüzleri ne yazıkki saymakla bitmiyor.Seda Sayan,Gülben Ergen,Hülya Avşar ve birçoğu senelerdir televizyon ekranını parsellemekle kalmıyor,servetlerine servet katıyorlar.Ne yazıkki ev hanımlarımızda buna pirim veriyor ve "gönüllü" olarak seyirci kalıyorlar.Programlarda aynı cümleyi on kere tekrarlayan ve halkı resmen salak yerine koyan bu insanlar nasıl oluyorda ekranlarda tutunuyorlar?Arkalarında ki bu güç nerden geliyor insan merak etmeden duramıyor.

KelebekNehir dedi ki...

Katılıyorum. Malesef halk olarak bunlara prim veriyoruz. Demek ki biz bunları hak ediyoruz. Herkes şikayetçi herkes seyrediyor. Annem,n bir arkadaşı tülin ve cane evlen,rse diye küçük altın alıp koymuş kenara. E be teyze bana düğünümde bişey takmadın tv nin maaşlı aşıklarına mı takacaksın pes yani...