Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü

Baz İstasyonu Elektromanyetik Radyasyonu Ölçümü
Gsm baz istasyonlarının evinizdeki ,iş yerinizdeki etkisini profesyonel şekilde ölçüyoruz. Telefon: 216 415 80 87 Web: http://www.demosmuhendislik.com

Demos - RFS

Demos - RFS
RFS rf kablo, jumper, konnektor, arastor, mcm Demos ile Türkiye'de

15 Ekim 2007 Pazartesi

Herkes bir Facebook tutturmuş gidiyor!


Tüm dünyada popüler olan Facebook, bu aralar Türkiye'de de hızla yayılıyor. Bir arkadaşımın ricası üzerine ben de katıldım, bir de baktım ki tüm lise arkadaşlarımı, iş arkadaşlarımı bulabildiğim bir ortam. Arkadaşlarımla resim, video paylaşabiliyorum, mesajlaşabiliyorum. Ayrıca kampanyalar yürütüp tüm arkaşlarımı haberdar edebiliyorum. Sevdim ben bu Facebook olayını.

"Az ve Öz"

Hiç yorum yok: